Listen to me
Bonjour !

Hello im Nani love to facebooking , blogging ang skyping :)
Welcome to my blog . Do follow me yah ^^

Click this

Story About


Credits Section
Skin By LetthaKyra
Background APK
Best view in Google Chrome only.
Music in my soul



Terimakasih YaAllah .
Tuesday 17 July 2012 | 00:34 | 0 panda
Assalamualaikum and hyee evelibadii :)
Hihi sihat tak sekarang ni? Harap awak semua sihat kayy :*
Dah lama saya tak 'membersih' blog ni. Dah berhabuk dah. HAHA siann.
Bytheway, saya nak share something ni. Hihi . Something yang happy? Dah tentuu. Hihi.
Harituu SMIP ada sukan. And saya pun bergambar lah dengan dia ni. Wuhuuu hensemlah dia. HHAHA *kepada yang berkenaan, jangan perasan kay :p* Hihi.
Dia tuu Mohamad Syahmi Afham Bin Ramli. HHAHA :p




Hikhik -______-


Time nih dia baru habis berlari. hihi lucuu kan? hahaha
Actually aku nak upload gambar dengan beberapa senior lain tapi semua gmbar tuu dalam kamera Lina.
haihh nantilah aku upload :)

Okay Syahmi nih dia baik dengan saya.
Dia senior yang lucu , sedikit gila tpi baik lahh (Y)
hahaha senior lain pun baik jugak tapi tak segilaaaaaaaa dia :D
HHAHA.





Ohmaygad Ohmygad.
Supermann
Iloveyouusomuchh Superman :*
Terimakasih sebab selalu luangkan masa untuk saya.
Terimakasih sebab selalu ceriakan saya.
Terimakasih sebab hadir dalam hidup saya.
Terimakasih sebab selalu ada dengan saya ketika saya amat memerlukan awak.

Dan saya mohon jangan pernah tinggalkan saya.
Saya selalu berharap agar awak jadi milik saya sebelum saya tutup mata nanti, insyaAllah.
Saya Sayang Awak :')




Older Post | Newer Post